luni, 24 octombrie 2011

Seară de noiembrie (II)

La ceas tăcut de toamnă...


                    La ceas tăcut de toamnă,când ploaia bate-n geam,
                    Privesc o frunză tristă ,desprinsă de pe-un ram
                    Și mă gândesc la tine,iubirea mea cuminte,
                    La vara ce-a trecut,la cea de dinainte;
                    Rămân pierdută-n gânduri,scrutând prin amintiri,
                    Visând la clipa dulce a unei regăsiri....
                    Și timpul trece,trece fără să-mi dau seama...

                    E cineva la poartă...Vine acasă mama.
                    În casă-i cald și bine ,miroase-a mere coapte.
                    Eu îi vorbesc,ea tace ,cu gândul dus departe...
                    Încet coboară seara ,iar focul din odaie
                    Îmi țese umbre stranii cu mica lui văpaie.
                    Lângă cuptor ,motanul se-ntinde -n somn alene.
                    Iar eu strivesc în taină o lacrimă -ntre gene...

Janina ,Jurnal 1976

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu