luni, 13 iunie 2011

Cărările pierdute


                      Ce tare mă-nfioară a toamnei ploaie rece
                      Și vântul ce se zbate cu furie-n ferești.
                      Eu stau și număr clipe, dar timpul ce greu trece
                      De când aștept să aflu în care zare ești.

                      Și tu, hoinar prin lume ca gândul meu nebun
                      Ce-ar vrea să te aducă din neștiute zări,
                      Să-ți lumineze pașii ca un prieten bun,
                      Ca să găsești, spre mine, uitatele cărări.

                      Mai am doar poezia si cerul plin de stele,
                      O muzică uitată, un câmp cu floricele.
                      Și dragostea pierdută, cireșul meu amar
                      Și acele dulci iluzii țesute în zadar

                                                  Janina,noiembrie 1976

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu