miercuri, 29 august 2018

Tu vorbește-mi...




                   Tu vorbește-mi...

                   Tu vorbește-mi de iubire,
                   de pădure și de cânt
                   cât voi fi o amintire
                   cu o umbră pe pământ...

                   Mai vorbește-mi despre stele
                   despre cer și soare sfânt
                   cât parfumul toamnei mele
                   stăruie adus de vânt...

                   Mai vorbește-mi despre fluturi,
                   despre florile de mac...
                   eu, cu gândul la săruturi,
                   te privesc, te-ascult și... tac.

                   Tu vorbește-mi despre mare,
                   despre nori și despre ploi
                   când magia trecătoare
                   va renaște între noi...

Janina, Jurnal
joi ,14 iunie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu