duminică, 8 decembrie 2013

Prin amintiri (strofe risipite)


                       *
                       Cine-i fetița din fotografie,
                       cu ochi ca două boabe de cafea?
                       De ce-mi zâmbește tainic numai mie?
                       De unde mă cunoaște? Mai știi cine e ea?
                       *
                       E o casă veche, pe o stradă mică
                       și-o curte mare cu flori de mușețel.
                       Pe scara strâmbă doarme o pisică
                       și mișcă din mustăți visând un șoricel.
                       *
                       Mi-e dragă umbra de cireș amar
                       când printre frunze plouă cu  senin...
                       Mângâierea verii  mă înfioară iar
                       pe-o pajiște cu păpădie și pelin...
                       *
                       Mi-e dor de tine azi, copilărie,
                       de liniștea vacanțelor de vară,
                       de pajiștea cu maci și păpădie,
                       și de poveștile din prag de seară.
                    
Janina,, Jurnal, 2011 (?)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu