sâmbătă, 2 noiembrie 2013

E atâta vreme...

             
                        E atâta vreme strânsă-n noi...
                        A fost și soare, au fost și ploi
                        Și toamne reci și ierni subțiri
                        Și gânduri noi și amintiri
                        Și alte câteva iubiri...

                        Mi-e dor de dragostea de ieri,
                        De ochii tăi, de mângâieri,
                        De vara noastră, din trecut...
                        De tot ce-am vrut  și n-am avut...
                        Mi-e dor de visul meu pierdut.
      
                        Poate, odat`, cândva, prin vreme,
                        Iubirea mea o să te cheme...
                        Și ai să vii din depărtări,
                        Pe regăsitele cărări.
                        Și-o să te văd din nou în prag,
                        Cu stele -n ochi și zâmbet drag.

       Janina,Jurnal, 18 aprilie 2010
                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu