vineri, 9 martie 2012

Floare de cireș amar

Autor:
Janina Ivănescu

                                         Te întorci din nou, iubire,
                                         Din alt spațiu, din alt Timp!
                                         Retrăiesc în amintire
                                         Vraja unui anotimp...

                                         Frumusețea ta mă doare
                                         Și mă-ntreb : de ce vii iar
                                         Și-mi aduci parfum de floare?
                                         Floare de cireș amar.
                                        
                                         Delicată unduire
                                         De imagini și culori,
                                         Mai alintă-mă, ,ubire,
                                         Cu candoarea unei flori !

                                         Mai sărută-mă, iubire,
                                         Floare de cireș amar,
                                         Înainte să pleci iar
                                         Risipită-n fum subțire !...



Janina,jurnal aprilie 2o12

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu