joi, 29 septembrie 2011

Intermezzo

Motto:
"Octombrie este o simfonie a permanentei si schimbarii."
Bonaro W. Overstreet


                      Octombrie                   

                                  O vară pleacă iar, o nouă toamnă vine
                                  Și frunzele se scurg domol în ploi
                                  Trecutul se adună-ncet în mine,
                                  Sporit mereu cu alte zile noi.

                                  Un alt octombrie îmi cată azi în prag
                                  Și-mi va aduce-n dar încă un an.
                                  Prinzându-l în al anilor șirag,
                                  Voi crede că-mi va da un nou elan,

                                  Spre multe alte vise neîmplinite,
                                  Spre alte vaste mări de străbătut,
                                  Cu multe drumuri încă negăsite,
                                  Cu-aceleași multe doruri din trecut.

Janina, Jurnal  1976

2 comentarii:

  1. Stimată doamnă profesoară,
    Sunt o fostă elevă de-a dumneavoastră, Olivia T., de la clasa a XII-a G - promoţia 2005 (clasa doamnei profesoare de engleză C. S.).
    Am descoperit întâmplător blogurile dumneavoastră, de care o seară întreagă nu m-am putut despărţi, frunzărindu-le cu înfrigurare, fiindu-vă părtaşă la amintiri şi bucurându-mă de fiece crâmpei de originală sensibilitate ce mi se revela, confirmându-mi impresia de fiinţă vie, sensibilă şi poetică pe care mi-aţi lăsat-o cu câţiva ani în urmă. Este un vis frumos să regăsesc, fie şi virtual, oameni pe care i-am admirat sincer în cei mai frumoşi ani, cei ai adolescenţei.
    Vă rog să primiţi caldele mele urări de bine şi un "La mulţi ani!" din tot sufletul cu ocazia aniversării de astăzi (apropo, mă bucur că suntem lunatice!).
    Mi-ar face mare plăcere dacă aţi accepta prietenia mea pe Facebook.
    Vă îmbrăţişez cu drag,
    Olivia

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand,m-a impresionat mesajul Oliviei ceea ce denota ca nu m-am inselat cand am simtit ca esti un om de calitate ,un om in adevaratul inteles al cuvantului, ma simt minunat cu asemenea oameni in preajma.Ai transmis sensibilitatea si omenia mai departe dupa cum am observat si in mesajul de mai sus.Dupa atatia ani,isi amintesc cu mare placere de tine asta spune multe.La Multi Ani,am mai spus-o dar imi face placere sa ma repet,sa fi sanatoasa si foarte fericita.Cat despre ceea ce scri,sincere felicitari este minunat.

    RăspundețiȘtergere